1001 articole pentru hoteluri și restaurant

Daniela Ciurescu
Leida impex

Perioada pe care o parcurgem este marcată puternic de noile con­diții economice în care func­țio­năm, ca o consecință directă a schimbărilor din zone precum igiena, distanțarea socială, dorința de a fi cât mai în siguranță – exigențe de bază pe care le au clienții hotelurilor și restaurantelor. Este oportunitatea de a ne reevalua unitatea pe care o operăm, din perspectiva dotărilor, și de a regândi o serie de achiziții care să corespundă noilor cerințe de funcționalitate, per­for­manță, rezistență în timp, după o activitate de între­ținere și igienizare mult mai intensă. Practic, întregul hotel sau restaurant trebuie regândit ca funcționalitate, ca alocare a spațiilor, inclusiv a zonelor de acces.




Distanța dintre angajați și oaspeți trebuie să fie mai mare, contactul cu alimentele mai bine gestionat, uniformele și echipamentele mai elaborate și mai stricte, cantitățile de consumabilele mai mari, dezinfectările mai dese și mai în detaliu. Este motivul pentru care venim în întâmpinarea dumneavoastră cu o ofertă optimizată, care să corespundă unor nevoi cât mai variate și în același timp cât mai potrivite unei redotări sau completări a dotărilor. Ceea ce vă propunem acum face parte din gamele de top ale unor producători specializați din această industrie, produse care suntem siguri că vor oferi oaspeților dumneavoastră nu doar confortul urmărit sau o stare de încântare în prezența unui design impecabil, ci și sentimentul de siguranță. Trebuie să dovedim, acum mai mult decât oricând, că suntem profesioniști și lucrăm doar cu produse dedicate, fără improvizații sau dotări de calitate îndoielnică.


 


Este o bună ocazie pentru a ne defini sau redefini hotelul, restaurantul, barul sau terasa. La hotel putem începe cu clopoțelul de la recepție, cărucioarele pentru bagaje, cartea de oaspeți sau elementele de orientare și signalectică, continuând cu echi­pamentele pentru cameriste, service room și concentrându-ne toată atenția pe ceea ce îi este util clientului: un suport de bagaje, un minibar bun și bine întreținut, un seif și, mai ales, o baie spațioasă și bine dotată.

Mobilierul din zona de alimentație publică să reflecte personalitatea locației, dar să fie de asemenea ușor de igienizat, ca și echipamentele de bucătărie sau bar, vesela și tacâmurile, bufetul suedez, încălzitorul de apă pentru cafea sau ceai. Este bine ca alimentele și băuturile să fie protejate cât mai bine la contactul cu exteriorul, de aceea vă recomandăm cărucioare tip container pentru exterior, eventual pentru plajă. Vă propunem inclusiv o gamă de tacâmuri antibacteriene, unice în România, care pot fi folosite și în școli și grădinițe. Grija pentru igienă nu trebuie să ne afecteze simțul estetic. Recipientele sau tacâmurile de unică folosință pot și ele să sugereze, prin calitate, atenția noastră la detalii - și aici putem vorbi de design, rezistență, protecție. Totul sub umbrela unor branduri de nivel mondial care nu lasă nicio urmă de îndoială: veți primi doar ce este mai bun în piață, care încorporează cele mai inovative tehnologii.

 

LEIDA IMPEX SRL

Bd. Titulescu nr. 163, Sector 1, Bucureşti

Tel/Fax: 0722 235 577; 004 021 210.20.07

Web: www.leida.ro; www.leidashop.ro;

www.facebook.com/Leida.ro

De: SpaMagazin | 12 Oct 2020

0 Comentarii

Adauga un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica. Completati cel putin campurile obligatorii.