PISCINE SPAWELLNESSCENTRE BALNEARE

Spa Magazin

Dotarea hotelului 360º - un parteneriat bazat pe încredere



Activitatea noastră de 26 de ani pe piața ospitalității din România ne îndreptățește să credem că am oferit hotelierilor autohtoni acele produse și servicii de care aveau nevoie cu adevărat. Am insistat pe produsele profesionale, dedicate domeniului, care sunt deseori diferite de cele pentru uz curent - prin calitate, funcționalitate, design. Am încercat să oferim nu doar produsul respectiv, ci și consultanța necesară, pentru ca beneficiarul să înțeleagă rolul, modul de utilizare, oportunitățile pe care le oferă acel produs. Am mizat totdeauna pe branduri care să ne facă cinste și pe care să le reprezentăm cu conștiința că am oferit garanție pe termen lung. Am urmărit permanent, în contact cu ospitalitatea europeană, trendurile momentului, încercând să identificăm pentru fiecare client nișa pe care poate obține succesul. Am urmărit să creăm concepte unitare, inovative, care să integreze tot ceea ce înseamnă un hotel, de la recepție, cameră, restaurant sau bar, până la piscină și centru Wellness. Ne-am dezvoltat constant, reușind să venim cu o ofertă extrem de variată, pentru tot ceea ce poate fi de folos pe partea de dotări, de la mobilier și echipamente ”hard” la produse care țin de detaliu, de rafinament, de acel ”savoir vivre” pe care orice hotelier trebuie să și-l asume și să îl transmită oaspeților săi.

 

Dotarea unui hotel nu este un lucru simplu. Persoana responsabilă cu achizițiile trebuie să aibă multe calități, mai multe decât aceea de a gestiona strict o anumită sumă de bani pe care să o investească în echipamente, mobilier, textile, veselă și tacâmuri, consumabile ș.a.m.d.; acesta are nevoie de informații clare și detaliate asupra tuturor facilităților și centrelor de profit ale hotelului, pentru a vedea clar care sunt dotările cu adevărat necesare și la ce nivel trebuie respectată și verificată calitatea. Dar calitatea serviciilor este o consecință a calității dotărilor, și niciun hotelier nu ar trebui să pună sub semnul întrebării necesitatea de a oferi și a cumpăra ceea ce este bun. Cât mai bun! Bugetul trebuie alocat pornind nu de la comparația de prețuri între produse ”similare”, ci de la durata de viață, funcționalitatea și, în unele cazuri, estetica dotărilor. Prin utilizare efectivă, devine simplu să compari două produse care arată aproximativ la fel, dar unul este ”no name”, iar altul are în spate decenii de teste și perfecționări. Situația reală ne arată că, în acest domeniu, calitatea este garantată de branduri bazate pe experiență și notorietate; cu un echipament de bucătărie, un gheridon sau un set de tacâmuri de calitate vei fi inspirat și susținut totdeauna să oferi niște servicii de același nivel, pentru că produsele se vor comporta previzibil, iar cel care oferă acele servicii va avea o activitate mult mai fluentă și mai profitabilă. Urmărind trendurile în alimentație, wellness, sănătate, mod de a trăi în general, știm și care trebuie să fie dotările unui hotel – acum, dar și mai târziu, când o simplă tendință devine normă. De aceea este bine să urmărim furnizorii de produse pentru hotel care, prin activitatea lor, au dovedit că pun accentul pe calitate, respectând brandurile pe care le reprezintă, și că sunt atenți permanent la ceea ce se petrece în industrie. Astfel, hotelul devine mai mult decât un loc de cazare, sau de relaxare, devine un loc al inspirației, al descoperirii de noi repere. Și ce ne impresionează cel mai mult în această lume în care totul se face și se evaluează extrem de rapid? Grija pentru detaliu – pe care îl observăm direct, sau îl intuim în spatele unui aspect general ireproșabil.

Iată de ce am selectat pentru dumneavoastră câteva game de produse care imprimă hotelului personalitate, stil, dar și funcționalitate. Astfel, totul funcționează perfect, iar oaspetele hotelului rămâne cu impresia, absolut corectă, că a fost tratat cu respect, în cele mai bune condiții.

 

Echipamente pentru bucătărie

Este greu să pui la punct o bucătărie complet utilată, pentru că tipurile de echipamente sunt extrem de numeroase, în funcție și de tipul de preparate propuse pentru restaurant. Dar atunci când pe un singur utilaj modular ai diverse tipuri de plite, chiar cuve pentru prăjit cartofi, totul devine mult mai funcțional, mai eficient, fără a fi nevoie să te deplasezi de colo-colo prin bucătărie. Pentru că timpul contează, nu-i așa? Iar cu ajutorul unui utilaj anume poți oferi oaspeților ceea ce în altă parte nu poți găsi. De exemplu, cu un cuptor generos în care poți găti bucăți de carne de mari dimensiuni, poți propune meniuri de excepție pentru evenimente. Carnea sau legumele pot fi preparate la grătar mult mai simplu și mai rapid cu un aparat de mici dimensiuni, electric, evitând neplăcerile unui grătar clasic. În plus, acest aparat poate fi mutat ușor, iar în caz de nevoie poate fi utilizat pentru menținerea temperaturii preparatelor. Cu asemenea dotări, bucătaria restaurantului îi poate extinde activitatea către catering.

 

Gheridoane și cărucioare

V-ați gândit cât de importante sunt gheridoanele și cărucioarele folosite pentru angajații hotelului pentru a căra bagajele, lenjeria din camere, ustensilele pentru curățenie? Ele pot fi considerate în primul rând o carte de vizită pentru hotel, pentru că un astfel de echipament funcțional, curat, strălucitor trezește încrederea oaspetelui, demonstrează profesionalismul locației. Iar angajații sunt mult mai eficienți, mai rapizi, neexpuși efortului inutil și bolilor profesionale. Activitatea de room-service are de câștigat, de asemenea, dacă sunt folosite cărucioare speciale, în care preparatele sunt păstrate la temperatura potrivită... totul capătă sens și este posibil, dacă se dorește o servire ireproșabilă și avem echipamentul potrivit. Recenziile pozitive nu vor întârzia să apară!

 

Servire la Spa

Chiar dacă oaspetele nostru este la piscină sau Spa... restaurantul și barul trebuie să funcționeze. Poate părea incomod, dar cu echipamentele necesare, se rezolvă: optați pentru bufete mobile, un gril bar sau salad bar, termoboxuri pentru alimente, băuturi sau înghețată. În afară de exigențele legate de siguranță, în prezența apei, aspecte pe care trebuie să le luăm în calcul, consumul în acest context este surprinzător (sau nu...), ca și diversitatea produselor care pot fi propuse. Oamenii se simt bine, trebuie să îi facem să se simtă perfect!  

 

Materiale inovatoare

Să fim deschiși la avantajele noilor materiale, să nu ne ferim de inovație! În anumite situații putem apela fără rezerve la pahare, farfurii, recipiente sau tacâmuri din policarbonat, polipropilenă sau polistiren, care au un preț mai scăzut decât cele clasice. Datorită dezvoltării tehnologiei de obținere a materialului, aceste produse au un aspect extraordinar – de exemplu, paharele de policarbonat par din cristal și sunt foarte practice, în primul rând pentru că nu se sparg. În funcție de material, pot rezista la temperaturi mai mari sau nu. În același timp, putem opta pentru veselă sau consumabile obținute din materiale naturale vegetale: farfuriile sau paiele pentru băuturi din bambus sau celuloză. Toate aceste materiale sunt reciclabile, iar cele de origine vegetală sunt, desigur, biodegradabile.

 

Cosmetice hoteliere

Oaspetele unui hotel va evalua serviciile și după calitatea cosmeticelor din baie sau cameră; este șansa hotelierului de a oferi mai mult decât un pat confortabil, adică o experiență memorabilă, prin mirosuri, senzații deosebite ale săpunului, gelului de duș sau cremei de corp. Pentru o locație care se respectă, a devenit aproape un obicei să întâlnim branduri renumite - în camere, în centrul Spa, la recepție, pentru cei care doresc să își facă un cadou. Oferind un set comun de cosmetice, nu facem decât să dăm senzația că suntem neglijenți, cel puțin... Dar este minunat să creăm o asociere între hotel și branduri cu rezonanță precum La Bottega, Roberto Cavalli, Feragamo, Laura Biaggioti, care au linii speciale de cosmetice hoteliere. O asemenea surpriză poate transforma un client ocazional într-unul permanent.

 

Leida IMPEX SRl

Bd. Titulescu nr. 163, Sector 1, Bucureşti

Tel/Fax: 004 021 210.20.07

Web: www.leida.ro; www.leidashop.ro; www.wmf.com.ro

www.spaleidavision.ro

www.facebook.com/Leida.ro

De: SpaMagazin | 9 Sep 2019

0 Comentarii

Adauga un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi facuta publica. Completati cel putin campurile obligatorii.