
Ambianţa specială a fost obţinută cu materiale naturale – lemn, piatră, chiar piatră semipreţioasă, spaţii generoase excelent dozate, lumini difuze şi linii fine. Important este însă nu doar ceea ce se vede, ci mai ales ce se face în această nouă locaţie: masaje de inspiraţie orientală şi occidentală, împachetări, ritualuri senzoriale, pachete şi tratamente medicale specifice studiate pentru armonizarea corpului şi minţii, tratamente estetice şi cosmetice de înaltă clasă.
Printre procedeele de înaltă complexitate care individualizează locaţia Premier Spa menţionăm tehnica Iyashi Dome (un concept care are la bază razele infraroşii lungi de origine organică), Vacustyler (aparat folosit inclusiv pentru recuperarea sportivilor de performanţă, care foloseşte principiul vacuumului), sau Slide Styler (se obţine cu ajutorul lui un drenaj al sistemului limfatic, cu efect de descongestionare). Sunt echipamente şi tehnici de ultimă oră care, alături de celelalte procedee, ţintesc un public ţintă exigent, care solicită servicii premium.
Locaţia în ansamblu, situată în partea de vest a Capitalei, este una complexă, incluzând spaţii de cazare (82 de camere), restaurant, Piano Bar, Bar & Lounge şi, desigur, zona de Spa.
Spa în adevăratul sens al cuvântului
Interviu cu domnul Marian Dumitru, Preşedintele Grupului Premier Palace
1. Care au fost resorturile deciziei de a investi într-un hotel cu o componentă puternică de Spa?
Totul a pornit din dorinţa de a da o alternativă pentru un hotel clasic de cinci stele, oferind şi alte servicii celor care îşi doresc sau au nevoie de ele – servicii disponibile doar în străinătate sau în clinici specializate. Ne-am propus deci să creăm în Bucuresti un Spa în adevăratul sens al cuvântului, unde apa, căldura şi terapeutul pot readuce echilibrul, buna stare psihică şi fizică. Răspundem celor în căutarea unei game foarte complexe de proceduri şi tratamente, dar care în acelaşi timp au nevoie şi de cazare, indiferent că sunt turişti din alte zone ale ţării, ale lumii sau chiar bucureşteni în căutarea unei oaze de relaxare aproape de casă. Asfel a luat naştere Premier Palace Hotel & Spa. Spa-ul este un concept fusion între Medical şi Wellness Spa, astfel că publicul ţintă este unul destul de larg: de la cei care doresc să îşi detoxifice organismul şi să se relaxeze, până la cei care au nevoie de recuperare fizică post traumatică, kinetoterapie, tratamente de prevenţie a afecţiunilor sistemelor osos, muscular, circulator sau nervos.2. Au totuşi românii un apetit pentru centrele wellness / Spa?
Românii sunt deschişi la tot ceea ce le oferă relaxare, răsfăţ, stare de bine. Spa-ul este un cuvânt care nu se regăseşte în limbajul curent, deşi cu toţii folosim puterea curativă a apei. Apetitul pentru sănătate şi echilibru încă nu a fost cultivat, dar uşor-uşor este înţeleasă şi la noi ideea că este mai bine să previi decât să tratezi, iar acest lucru se poate obţine şi prin utilizarea metodelor antice, orientale sau occidentale, dar non-invazive. Pentru români, începe să se simtă influenţa ţărilor unde aceste centre sunt foarte căutate. Am observat clienţi dornici să cunoască, să înţeleagă, şi în acelaşi timp clienţi care se bucură că nu mai este nevoie să călătorească pentru a se răsfăţa într-o zonă de saune sau la masajul lor preferat.3. De unde vin deci clienţii?
Aşa cum am spus, oaspeţii noştri sunt atât turişti, cât şi localnici. Prin participarea la târguri de specialitate interne şi mai ales internaţionale, încercăm atragerea străinilor şi dezvoltarea turismului românesc, mai ales că am inclus în procedurile noastre sarea de Bazna, nămolul terapeutic şi programele de întinerire Ana Aslan şi Gerovital H3, care sunt foarte căutate în Europa. Avem în proiect şi targhetarea ţărilor nordice, a Rusiei şi Germaniei.4. Ce repere (din România, din străinătate) aţi avut când aţi demarat şi aţi avizat conceptul?
Ne-am bucurat de încrederea investitorilor străini în piaţa românească, o piaţă care acum începe să descopere tainele Spa-ului, şi avem astfel foarte multe repere în locaţiile de gen europene. Dar au fost şi câteva Spa-uri din ţară care au deschis drumul înaintea noastră, astfel că am putut observa ce îşi doreşte oaspetele. Avem alături oameni cu experienţă în domeniu şi cu un nume puternic în industria ospitalităţii, respectiv Spa-ului. Dotările sunt în totalitate importate din ţări cu tradiţie: zona de Thermarium şi piscina sunt de origine italiană (cu Wellness Laghetto ca producător important), avem aparatură de origine japoneză - Iyashi Dome (un concept nou lansat în România), Vacustyler şi Slide Styler din Germania...5. Care credeţi că sunt atuurile centrului Spa de la Premier Palace? Există o competiţie pe această nişă?
Competiţia există şi este un lucru foarte bun, pentru că fără competiţie nu există evoluţie şi perfecţionare. Trebuie spus totuşi că proiectul nostru depăşeşte ca mărime şi complexitate oferta celorlalte Spa-uri din Capitală şi chiar din ţară. Este vorba despre o suprafaţă de peste 3.000 mp pe trei niveluri, peste 20 de cabinete şi peste 80 de proceduri. Dar punctele noastre forte considerăm că sunt totuşi medicii specialişti, terapeuţii cu înaltă pregătire şi serviciile unice în România. Ne bazăm pe experienţa lor şi pe produse de cea mai bună calitate pentru a ne asigura că toate dorinţele oaspeţilor noştri sunt îndeplinite. Să nu uităm şi de preţurile atractive, atât pentru oaspetele român, cât mai ales pentru cel străin. Avem pachete de cazare de 6, 12 şi chiar 18 zile şi proceduri special create pentru cei care vizitează România în căutarea, de exemplu, a tratamentelor de întinerire Ana Aslan, sau pentru cei care îşi doresc băi cu sare medicinală de Bazna.
De: SpaMagazin | 25 Aug 2013
0 Comentarii